fbpx
Advies nodig? Bel 0570 760 670. Ben je al klant? Bel dan 088 010 63 10.

Jouw klant
direct op het scherm

CRM-integratie met telefonie

De gegevens van jouw relatie direct op het scherm

Je wil jouw klant zo snel mogelijk een helpende hand bieden wanneer dat nodig is. Integratie van Bellen in de Cloud met jouw CRM- of ERP-integratie maakt dat mogelijk. Door de koppeling tussen de telefonie en het CRM krijg je tijdens een telefoontje direct inzicht in de klantgegevens. Zo heb je alle informatie bij de hand om de beste hulp te bieden.

De voordelen van
CRM-integratie

  1. Betere klantvriendelijkheid
    De klantgegevens staan gelijk op het scherm dus kun je sneller inspelen op de behoefte van de klant 


  2. Meer efficiëntie
    Je werkt sneller en efficiënter, je hoeft niks meer in te voeren en op te zoeken

  3. Automatisch bellen
    Eén klik op het nummer van je klant, en het gesprek wordt opgezet

  4. Uitgebreide integraties
    We koppelen met (bijna) ieder CRM- en ERP-systeem op de markt. Ook maatwerk-oplossingen zijn mogelijk.


Hoe werkt deze
mooie integratie?

Ben jij graag goed bereikbaar?

De mogelijkheden van Telefonie in de Cloud zijn eindeloos. Eén van onze medewerkers vertelt je graag hoe ons platform jou verder kan helpen!

"We zijn nu veel beter bereikbaar. Ook hebben we fors bespaard op de kosten voor telefonie."
Barry van Beest
"Al onze vestigingen hadden verschillende contracten voor telefonie en internet. Dat was duur en inefficiënt. We zijn nu veel beter bereikbaar. Ook hebben we fors bespaard op de kosten voor telefonie. Easy Office Online heeft ons prima geadviseerd. Bellen in de Cloud is een prima oplossing voor onze winkels en de migratie is probleemloos verlopen."