Op deze pagina leggen wij je uit wat je van ons kan verwachten en op welke wijze je er zelf voor kan zorgen dat jouw vraag zo snel mogelijk is beantwoord.

Voorzorgsmaatregelen Easy Office Online
Voor al onze diensten geldt dat wij per dienst gebruik maken van één groot platform waar alle klanten op aangesloten zijn. Deze platformen draaien over verschillende datacenters en zijn redundant uitgevoerd. Ook zijn er allerlei voorzieningen aangebracht om te voorkomen dat een storing grote gevolgen heeft. Denk daarbij aan noodstroomvoorzieningen en meerdere verbindingen met het internet.
De platformen waar wij gebruik van maken, worden 24×7 uur gemonitord. Dat is nodig omdat een mogelijke verstoring impact heeft op veel klanten. In een gelukkig zeldzame situatie dat dit gebeurt, proberen veel klanten tegelijk Easy Office Online te bellen. Wij zullen op dat moment een melding op ons algemene telefoonnummer activeren waarin wij aangeven op de hoogte te zijn van de storing. Je kunt er dan van verzekerd zijn dat wij er alles aan zullen doen om de storing zo snel mogelijk op te lossen.

Wat kun je zelf doen
De diensten van Easy Office Online maken zonder uitzondering gebruik van de internetverbinding. Vaak hebben wij deze zelf gerealiseerd, maar soms komt het ook voor dat je gebruik maakt van één van onze diensten op een locatie waar al internettoegang aanwezig is. Als je het gevoel hebt dat er een storing is, dan is het belangrijk om te weten of dat de dienst is die gebruik maakt van het internet, of dat de internetverbinding zelf een storing heeft. Daarvoor adviseren wij om te kijken of:

  • je onze dienst op een andere locatie wel kan gebruiken of
  • andere diensten die gebruik maken van internet (mailen, webpagina’s bezoeken etc.) wel werken

Mocht de internetverbinding niet goed werken, dan adviseren wij je eerst om het modem en/of de router die zorgt voor de verbinding met het internet te herstarten. Dat is vaak het eerste apparaat dat in de meterkast staat en waar de internetverbinding het pand binnenkomt. Als wij internet hebben gerealiseerd, dan is dat een apparaat van het merk Draytek. Herstarten doe je door het apparaat minimaal 30 seconden uit te zetten of de stroomverbinding gedurende ca. 30 seconden te verbreken.

Een incident of vraag melden
Als je zelf al hebt geprobeerd te onderzoeken wat er aan de hand is en tot de conclusie komt dat er een incident is met één van onze diensten, dan zijn wij per telefoon of per email bereikbaar.

  • Per telefoon
    Per telefoon zijn wij op nummer 088-0106310 bereikbaar van 8.30 uur tot 17.30 uur. Bij een storing die ook gevolgen heeft voor ons eigen nummer, zijn wij tijdens kantoortijden altijd bereikbaar op nummer 0541-584788.
    Buiten kantoortijden krijg je op nummer 088-0106310 een gesloten boodschap te horen. Je hebt de mogelijkheid middels een keuzemenu te kiezen voor storing, je wordt dan doorgeschakeld. Wordt er niet opgenomen dan heb je de mogelijkheid een voicemail in te spreken. Er zal z.s.m. contact met je worden opgenomen.
  • Per email
    Uiteraard kun je ons dag en nacht een email sturen om een incident te melden of een vraag te stellen. Het emailadres dat je hiervoor dient te gebruiken is support@easyofficeonline.nl. Wij garanderen dat mail binnen kantoortijden binnen 4 uur in behandeling wordt genomen. Buiten kantoortijden zullen wij op regelmatige basis de email checken. Afhankelijk van de ernst van de situatie en de overlast voor de klant, zullen wij ons best doen om zo snel mogelijk te reageren.