fbpx
Advies nodig? Bel 0570 760 670. Ben je al klant? Bel dan 088 010 63 10.

Nicole Traa
Eigenaar van Personal Assistant


“Easy Office Online begrijpt onze ict-behoefte, zodat we snel kunnen schakelen”

PersonalAssistant.nl in Amersfoort is een jonge, ondernemende en snelgroeiende specialist op het gebied van Personal Assistants. Op basis van jarenlange praktijkervaring en met een ongekend enthousiasme ondersteunt een team van ervaren professionals diverse ondernemers waaronder MKB-ondernemers, corporate ondernemingen en executives. Kenmerkend voor het bedrijf is een no-nonsense aanpak waarbij geldt afspraak is afspraak!

Simplyfing your life

General Manager Nicole Traa was jarenlang werkzaam in de vijfsterren hotelwereld en weet als geen ander wat dienstverlening inhoudt. Bovendien heeft ze ook nog jarenlange ervaring als Personal Assistant. “Vol enthousiasme vertelt ze waarin PersonalAssistant.nl zich onderscheidt van andere aanbieders van Personal Assistants. “Niet zo maar hebben wij als slogan ‘simplying your life’. Dat is feitelijk onze passie en bedrijfsmissie. Ontzorgen is een beetje een modekreet maar dat is wel wat we doen voor onze opdrachtgevers. We maken het opdrachtgevers op diverse manieren gemakkelijk om voor ons te kiezen. Dat kan zijn voor een aantal uren ondersteuning van een ondernemer of bij de wat grotere bedrijven voor vervanging tijdens zwangerschapsverlof, bij langdurige ziekte maar ook bij tijdelijke ondersteunende (project)assistentie.”

Videopresentatie

Nicole licht toe: “Om opdrachtgevers te verzekeren van de beste en leukste kandidaten hanteren we een beproefde werkmethodiek. Stap 1 is digitaal: een eerste selectie. We vullen dan de persoonlijke gegevens en de CV van een kandidaat in en we maken een professionele profielfoto maar ook een korte persoonlijke introductievideo. De tweede selectie is ook digitaal. Hierbij wordt een aanvullende vragenlijst ingevuld, mogelijk een persoonlijkheids- en/of skills-test afgenomen en een telefonisch interview gehouden. De daarop twee volgende stappen zijn persoonlijk. Eerst heeft de kandidaat een intensief live interview bij PersonalAssistant.nl en maken wij op locatie een professionele profielfoto, ten slotte stellen wij de kandidaat voor aan de opdrachtgever. Na een aanvraag stellen wij altijd minstens twee kandidaten persoonlijk aan een opdrachtgever voor.”


Eigen PA-labels/maatwerk

“Zoals gezegd maken we het de opdrachtgever graag zo gemakkelijk mogelijk om verzekerd te zijn van de perfecte PA. Daarin gaan we ver, zeg maar gerust heel ver.” Lachend: “Bij onze dienstverlening zijn we een tikkeltje eigenwijs. Voor het goede doel natuurlijk. Het is bijvoorbeeld totaal ongebruikelijk bij collega’s maar wij hebben eigen Personal Assistant-labels. Hiermee kunnen we heel snel maatwerk bieden. Een Virtual Assistant ondersteunt bijvoorbeeld ondernemers op afstand om hun bedrijf in goede banen te leiden. Deze PA verzorgt e-mail, de telefoon, facturatie, social media, etc. In bepaalde gevallen is het prettiger om een Personal Assistant fysiek op locatie te hebben. Dat kan een office manager of management assistant zijn maar ook een juridische Personal Assistant of een ‘kei’ van een directiesecretaresse. Dan is ons Personal Assistant label geschikt, zowel bij tijdelijke als langdurige ondersteuning. “We hebben ook het label Personal Assistant Exclusive: ‘Holland’s Premier Concierge & Lifestyle Service’. Hierbij is geen opdracht te gek. Nagenoeg elke opdrachtgeverswens is mogelijk. Vanaf het regelen van een limousine service, private jets, luxe jachten, VIP-hotelboekingen tot en met tickets voor uitverkochte concerten/events. Ons eigen label Executive Assistant is speciaal voor exclusieve beroepen. Denk hierbij aan CEO’s, bestuursleden en de wereld van glitter and glamour.”

In de lucht houden

“Bij onze dienstverlening willen we zo efficiënt mogelijk gebruikmaken van digitale middelen via de Cloud. Je hebt dan een flexibele en moderne dienstverlener als Easy Office Online nodig om zaken als internet, wifi, telefonie en werkplekautomatisering goed en snel te regelen en in de lucht te houden. Niet alleen voor onszelf, ook voor onze klanten.”

Tijdsbesparing

“In totaal beschikken we over ruim 100 telefoonlijnen waarbij de telefoon wordt opgenomen namens de klant. Dankzij onze automatiserings- en VoIP-oplossingen kunnen we niet alleen de telefoon opnemen maar hebben we bijvoorbeeld ook inzicht in de agenda van de opdrachtgever en de eventuele prijsafspraken. Hierdoor kunnen wij direct afspraken inplannen of in optie nemen en prijs-informatie verstrekken. Dat bespaart een opdrachtgever veel tijd en draagt bij aan zijn/haar klantenservice.”

Ik wil easy werken

Haal het maximale uit jezelf en je medewerkers met de IT-oplossingen en -ondersteuning van Easy Office Online. Wil je weten wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen?

"Ze begrijpen onze ict-behoefte, zodat we snel kunnen schakelen"
Nicole Traa
"Easy Office Online zorgt dat wij goed bereikbaar zijn en flexibel online kunnen werken. Zij lossen al onze vraagstukken op die wij of onze klanten op ict-gebied hebben."