Met een VoIP-integratie kun je je CRM-systeem verbinden met je zakelijke telefoonsysteem en zo gegevens uitwisselen tussen de twee platformen. Zo’n VoIP-CRM integratie biedt belangrijke informatie aan verkoop-, marketing- en supportteams binnen je bedrijf.
Je wil een klant een helpende hand bieden wanneer dat nodig is. Integratie van Bellen in de cloud met jouw CRM- of ERP-systeem maakt dat mogelijk. Door de koppeling tussen de telefonie en het CRM krijg je tijdens een telefoontje direct inzicht in de klantgegevens. Zo heb je alle informatie bij de hand om de beste hulp te bieden.
We koppelen automatisch met CRM- en ERP-software zoals Teamleader, PerfectView, Simplicate, SalesForce, AFAS, Outlook en vele andere systemen. Ook branchespecifieke applicaties zoals Fysiomanager voor fysiotherapie-praktijken en Bullhorn voor recruitmentbureaus worden ondersteund.
Je werkt sneller en efficiënter. Je weet zeker dat je de juiste gegevens op het scherm hebt en hoeft niets meer in te voeren en op te zoeken. Eén klik op het nummer van je klant en het gesprek wordt automatisch opgezet.
De CRM-integratie werkt ook als je gebeld wordt op je mobiele nummer en gebruikmaakt van de vast-mobiel integratie van Easy Office Online.