Met een VoIP-integratie kun je je CRM-systeem verbinden met je zakelijke telefoonsysteem en zo gegevens uitwisselen tussen de twee platformen. Zo’n VoIP-CRM integratie biedt belangrijke informatie aan verkoop-, marketing- en supportteams binnen je bedrijf.
Ja, dat is mogelijk. Er zijn vele honderden CRM-systemen die aan onze VoIP-telefonie kunnen worden gekoppeld, zoals Teamleader, AFAS, Salesforce, PerfectView, SugarCRM etc. Ook met veel gespecialiseerde software zoals Fysiomanager, Elements en Realworks hebben wij een koppeling. Je ziet dus bij inkomende telefoon direct de klantkaart van de beller en andersom kun je via één druk op de knop een nummer uit het CRM-systeem bellen.
Klik hier voor meer informatie.
We koppelen automatisch met CRM- en ERP-software zoals Teamleader, PerfectView, Simplicate, SalesForce, AFAS, Outlook en vele andere systemen. Ook branchespecifieke applicaties zoals Fysiomanager voor fysiotherapie-praktijken en Bullhorn voor recruitmentbureaus worden ondersteund.
Je werkt sneller en efficiënter. Je weet zeker dat je de juiste gegevens op het scherm hebt en hoeft niets meer in te voeren en op te zoeken. Eén klik op het nummer van je klant en het gesprek wordt automatisch opgezet.
De CRM-integratie werkt ook als je gebeld wordt op je mobiele nummer en gebruikmaakt van de vast-mobiel integratie van Easy Office Online.
"Hey Marieke, ik zie dat je eerder vandaag voor een behandeling bent geweest bij mijn collega Erica. Kan ik je verder helpen?"
Tijdens een telefoontje met je cliënt zie je direct de gegevens van de beller op je scherm. Zo heb je alle informatie bij de hand om je cliënten de beste hulp te bieden. Dat vinden zij fijn, en jij ook.